keskiviikko 30. syyskuuta 2015

Luonas 2.0

 Täänän oli tosi mukava ja mielenkiintoinen päiva. Valmislelimme lounas myös itselle. Tänään oli minun ja Juulian vuoro valmistella jälkiruoka.
  Ensin Marina aj toinen Juulia valmistelivat alkuruoka, se oli pääruna salatti. Siinä oli punasipuli, pääruna, jääsalatti, aurajuusto ja myös oli  kastike, kermavilli ja sokeri. Tosi hyvä. En minä syönyt se olenkaan mutta olin tyytyväinen heidän. Sitten oli pääruoka joka Susanna ja Siritree teivät. Broilleri ja pinatti sisällä ja myös paistettu batatti ja kasvikset kanssa. Pidin paistettu batatti, kun peruna kuen alkuunsa sokerilla. Ja sitten oli meidän jälkiruoka-suklafondant. Onneliseksi minä tehnyt se aeimmin ja oli vähän helposti, melkein sama reseptti. Myös teimme sämpulät, jokainen oli alkuruan kanssa. Kaikkien jalkeen meille antoivat tehtävä valmistella kakku, en minä ymmäräsin miksi ja kenelle se on ja emme valmistelimme se loppun. Katsotaan huomenna.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti