keskiviikko 11. marraskuuta 2015

Toppi

       Mun toppi aloittanut Partalanmäen palvelukotissa. Kaikki oli hyvä mutta yksi asia oli tosi huono-tarvitaan mennä joka aamulla 7 km paikkaan ja 7 takaisin. Tarvitaan herätä klo 5 ja mennä niin pitkä tie. Naiset, joka työskentelevät siellä ovat hyvät, ystävällinen. Valitettavasti minä olin töissä vain kolme päivää, sitten mulle tarvitaan lahtea. Loman jälkeen mulla oli harjoittelu Perhekokkista, mutta en voinut mennä koska olin sairaan koko viikko. Sitten oli toppi Rauhalassa. Maanantaina mennyt Kuhmonkadun  pieni kouluun, torstaina missä on Lukio auttanut palvelulinjassa ja tiistaina olin myös kuhmonkadussa. Keskiviikkona ja perjantaina en voinut mennä, valitettavasti. Ja viimeinen toppiviikko oli rantalassa. Tosi mukava paikka. Kivat kolme naiset, lapset joka tulevat syödä ja erilainen työ. Mun mielestäsi se oli paras paikka. Auttanut valmistella lounas, olin pesukoneella ja palvelulinjassa, siivosin aina ja kaikkialla ja kiva että aina oli jokin työ ja en istunut ilman asia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti